Cum să fii atacat/ă de mine

21 Mar

Sunt vreo câteva persoane pe care le-am pus la punct bine şi câteva care o au promisă de ceva vreme. Dar, înainte de asta, să vedem ce mă poate face să ies din starea mea pacifistă pentru a riposta public faţă de vreun/vreo neavenit/ă… Altfel spus, mai întâi fă-ţi testamentul şi apoi îndrăzneşte vreo una din următoarele:

1. Abereaza cu zel intr-unul din domeniile mele de competenta.

2. Critică-mă fără argumente, mai ales pe chestiuni ce ţin de competenta, profesionalism sau etica.

3. Nu-mi plăti banii pe care mi-i datorezi pentru servicii prestate pe baza contractului sau a facturii, apoi dispari. Nu am aceeaşi atitudine faţă de banii pe care îi împrumut altora, în aceste situaţii am maximă înţelegere.

4. Încalcă-mi drepturile de autor.

5. Administrează cu parţialitate concursuri / conferinţe / examene la care particip. Fii sigur/ă că aflu cât de idioţi sunt cei care au câştigat / au fost admişi în locul meu!

6. Acuză-mă de incompetenţă în proiectele şi serviciile mele.

7. Apucă-te să povesteşti altora despre ce vorbim între patru ochi. Sau, mai bine, scrie pe blog despre asta!

8. Fă poze cu mine şi încarcă-le pe Facebook

9. Comite fals, uz de fals, fă contracte în dorul lelii şi poartă-mă cu vorba. S-ar putea să afli prea curând cum pereţii au urechi.

10. Fă-mă să închin la orgoliul tău.

 

Dacă ţi-a plăcut acest articol, atunci citeşte şi 10 modalităţi rapide pentru a scăpa de mine

Un răspuns to “Cum să fii atacat/ă de mine”

Trackbacks/Pingbacks

  1. 10 modalităţi rapide pentru a scăpa de mine « UN SUT IN FUND E UN PAS INAINTE - 3 August 2012

    […] ţi-a plăcut acest articol, atunci citeşte şi Cum să fii atacat/ă de mine Like this:LikeBe the first to like […]

Lasă un răspuns

