10 modalităţi rapide pentru a scăpa de mine

22 Feb

Deşi mi se reproşează faptul că pot fi solicitant, pisălog, insistent, încăpăţânat, există câteva mijloace prin care oamenii se pot asigura că nu îi voi mai contacta prea repede:

1. Angajează-te faţă de mine că faci o chestie administrativă necesară cât timp sunt plecat din ţară. Nu are rost sa te chinui sa te tii de cuvant, sub orice forma. Fă-mă să te bat la cap la telefon din străinătate.
2. Plange-te frecvent si scuza-te. intotdeauna exista ceva ingrozitor si adiscuta si-n continuu despre asta duce la rezolvarea problemelor.
3. Filosofeaza. Vorbeste despre teorie si idei. nu cumva sa te atingi de ceva din plan practic. Mai mult! Povesteşte-mi cât de bine rezonezi cu Osho sau cu Gandhi!
4. Abordeaza-mă continuu cu intrebari retardate de genul „ce mai faci?” si trimite-mi tot felul de link-uri la animatii stupide care piuie, miauna, se scalambaie sau sunt heart-worming pentru persoanele care au nevoie de terapie
5. Spune-mi că sunt inteligent. Pu, dăştept m-a făcut mama! Sunt un geniu si am nevoie sa auda asta de la toata lumea. În cazul în care nu este evident, dacă vreau să ştiu cât de inteligent sunt, îmi fac un test de IQ.
6. critica-mă fara argumente si in afara contextului. daca mai adaugi si ironie nefundamentata, este perfect! daca trebuie sa faci ceva practic urgent, opreste-te si apuca-te sa mă critici. asta ajuta.
7. Ignora-mă sistematic de fiecare data cand te caut. Dupa cateva incercari, voi renunta.
8. Bate campii. schimba subiectul des. Întrerupe-mă. vorbeste despre lucruri lipsite de importanta, cum sunt faptul ca ti s-a stricat matura, ca ti s-a rupt o unghie, ca vecinul si-a luat masina noua sau ca s-a scumpit laptele.
9. vorbeste cu convingere depre chestiuni sociologice care nu sunt bazate pe cercetari valide. Eventual foloseste chestii pe care le-ai auzit la Radio Sant sau pe care le-ai citit in „Libertatea” sau „Can-Can”.
10. foloseste cuvinte de genul „nu pot”, „sunt prost/oasta”, „imi cer scuze”, „prea greu”. Uita-te mereu in jos. Pari suparat/a. Nu cumva sa ai incredere in fortele tale. Eventual uita-te la mine ca la Soare. În cazul în care lumea ajunge să ţi se învârtă în jurul meu, spune-mi şi mie, ca să-ţi tai bilete la spectacol!

Dacă ţi-a plăcut acest articol, atunci citeşte şi Cum să fii atacat/ă de mine

 

 

 

Un răspuns to “10 modalităţi rapide pentru a scăpa de mine”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cum să fii atacat/ă de mine « UN SUT IN FUND E UN PAS INAINTE - 3 August 2012

    […] ţi-a plăcut acest articol, atunci citeşte şi 10 modalităţi rapide pentru a scăpa de mine Like this:LikeBe the first to like […]

Lasă un răspuns

