Madam Coach… închinăciuni, vă rog

29 Iun

Eram la un eveniment prin oraş. Înainte ca toată lumea să se care şi restul să se pilească, după cum se întâmplă la evenimentele de seara în Bucureşti, am dat peste o tipă are îmi părea cunoscută. Nu spui cine, persoana importanta, nenicule!

Spăşit, recunosc:

– Vă rog să mă iertaţi, îmi păreţi cunoscută de undeva…

– Hah! (un zâmbet ironic) Ne-am văzut cu mai multe ocazii…

Nu ştiu cum de îşi imaginează unii oameni că dacă cineva îi vede o dată nu-i uită niciodată…

– Spre ruşinea mea nu îmi dau seama…

(Evident deranjată…) – XZ…..YT.ro

– Nu-mi spune nimic.

Îmi aruncă un ultim zâmbet sictirit:

– Mă ai în blogroll… [traducere: „eşti jalnic, mă, hai marş de lângă o celebritate ca mine!”]

Oarecum stanjenit, intru pe site-ul menţionat (operă de artă, nu spui care) şi văd că are o singură pagină, şi pe aceeea scrie „în construcţie” şi cu adresa ei de mail. Bineînţeles cu office@….

M-am uitat şi în blogroll pe blogul meu public. Am vreo câteva zeci de nume, dar ea nu apărea deloc pe acolo. Apoi îmi aduc aminte că, la un moment dat, printre sutele de oameni pe care le „urmăresc” pe twitter, i-am dat şi ei add.

Desigur, amintindu-mi de celebra Madam Coach, mi-am amintit că o colegă de-a ei mi-a spus că tipa de fapt e întreţinută toată ziua de soţ, chiar dacă a declarat prin presă nu ştiu ce sume elefantastice pe care le câştigă din coaching.

Desigur, mirarea mea a fost şi mai mare atunci când mi-am dat seama că Madam Coach confundă blogrollul cu followingul pe Twitter. Desigur, un coach atât de mare precum dumneaei nu are nevoie să se coboare la o realitate atât de telurică precum să comunice cu alţii pe internet, să ştie despre ce vorbeşte sau măcar să îşi populeze site-ul cu un conţinut.

Îţi dai, seama, nenicule, nu am auzit eu de site-ul ei celebru, care se află în construcţie? Aşteaptă oamenii cu sufletul la gură să îl deschidă şi eu am fost ultimul mocofan care să afle. Jalnic, monşer, jalnic. Ar trebui să îmi pun cenuşă în cap şi să nu mai ies din casă 2 ani. Poate până atunci va fi şi site-ul lui Madam Coach gata.

Totuşi, ceva îmi spune că Madam Coach, mai celebră decât mine, chiar dacă eu nu o citesc pe ea… ea cu siguranţă mă citeşte mai mult pe mine.

PS: Nu am nimic cu coachii din România. Ba chiar, ştiu cel puţin vreo 20 care îşi fac treaba excelent. Fără mişto, pe bune. Jos pălăria. Problema este că pentru fiecare coach care îşi fac treaba, există cel puţin 10 incompetenţi care strică renumele profesiei.

Articole asemănătoare: O super-întrebare de coaching: „De ce eu?”

Un răspuns to “Madam Coach… închinăciuni, vă rog”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Deloc rezonabil, greu impresionabil – interviu cu Sorin Chelu, autorul blogului Unsutinfundeunpasinainte.wordpress.com. Partea I. ”Dezvoltarea începe ca un fel de halucinație” | DISCERNE - 26 Noiembrie 2016

    […] o slujbă, în ședință la un coach, respectiv la un consultant în dezvoltarea personală. Coach-ul îl ia cu „aham, înţeleg”, „care e părerea ta despre…”, „cum te simţi în […]

Lasă un răspuns

