Arta de-a invinge

26 Iun

De ce avem nevoie de idealuri

Să poţi păstra ce alţii vor s-arunce

Să poţi să râzi când sufletul îţi plânge

Să poţi să crezi când alţii te înşală

Să poţi să urci când alţii te coboară

Să poţi fi cald chiar dacă afară ninge

Aceasta-i arta de-a învinge!

Un răspuns to “Arta de-a invinge”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Deloc rezonabil, greu impresionabil – interviu cu Sorin Chelu, autorul blogului Unsutinfundeunpasinainte.wordpress.com. Partea II. ”Eu n-am facut cerere ca sa ma nasc inteligent” | DISCERNE - 30 Noiembrie 2016

    […] care mă ajută să mă dezvolt. Pe mine nu mă deranjează să cad, pentru că din asta învăţ. Arta de a învinge nu este despre a face totul cu succes, ci despre cum înveţi din greşeli. Eu caut să nu fac […]

Lasă un răspuns

