Si n-am patit nimic…

7 Iun

eu: inteleg ca esti grumpy si azi
Ina: nu sunt grumpy
eu: no, bine,as putea spune ca esti dragalasa, dar cum ai spus ca nu am imaginatie in ce te priveste…
Ina: sunt o adevarata priveliste acum…cu cearcane parul ud…si band simandicos din cafeaua si incercand din rasputeri sa ma relaxez jucandu-ma un joc stupid
eu: stii ca ce faci nu e prea destept, nu?
Ina: la care parte te referi?
eu: la oximoronul cu cafeaua si relaxatul
Ina: asta fac in fiecare dimineata [nota autorului: conversia se desfasura la 1 dupa-amiaza]
Ina: nu am avut probleme pana acum
eu: =))
eu: iti zic un banc si te las
eu: Bula povesteste ca niciodata nu a patit nimic pentru care sa aiba de ce sa vina la medic
eu: – chiar nimic, nimic?
eu: -e… cand eram mic am inghitit un ac… si n-am patit nimic, si n-am patit nimic, si n-am patit nimic, si n-am patit nimic, si n-am patit nimic, si n-am patit nimic, si n-am patit nimic (…)
Ina: multumesc pentru asemanarea cu Bula…
Ina: =))
eu: cu placere

Un răspuns to “Si n-am patit nimic…”

  1. Mr WordPress 7 Iunie 2010 la 11:16 AM #

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Lasă un răspuns

